Utilitzem galetes pròpies i de tercers per a recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com l'anàlisis dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerarem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, a la nostra Política de galetes

L'entorn rural de l'Ampolla

Mont-ral

Excursió per les rodalies de l'Ampolla entre extensos camps d'oliveres, garrofers i ametllers que travessa els barrancs del Furoner i de Sant Pere. A l'Ampolla es pot fer una visita a la bella església de Sant Joan Baptista. La major part del trajecte transcorre per camins pavimentats. Per arribar a l'Ampolla des de Tortosa es pren la C-42 fins a desembocar a la N-340, que per l'esquerra duu al poble. Se segueixen els indicadors del Port i el passeig Marítim. Se surt des de l'oficina de turisme de l'Ampolla (plaça González Isla) pel passeig Marítim, cap a la dreta en direcció a Camarles. Abans de sortir, o en tornar de l'excursió, cal visitar l'església de Sant Joan Baptista, bastida el segle XX. Transcorreguts 1,10 km es tomba a la dreta i es pren el camí que passa per sota de la via del tren, la carretera N-340 i l'autopista AP-7. En passar tres túnels es gira a mà esquerra (km 1,70) i, en pujada, s'arriba al costat de l'autopista AP-7. Se segueix en direcció al camí del Furoner. Es tomba a la dreta (km 2,00) i es continua allunyant-se de l'autopista. Més tard, havent deixat enrere el mas de Roque, es topa amb una bifurcació (km 3,60) i es fa cap a l'esquerra (per la dreta es faria drecera escurçant l'itinerari). Apareix un nou encreuament (km 5,00). En aquest punt es canvia bruscament de direcció, iniciant la tornada cap a l'Ampolla seguint l'indicador del Perelló cap a la dreta. Es creua el barranc del Furoner i es remunta fins a fer cap a un camí que surt a mà dreta davant d'una torre d'alta tensió (km 5,20). S'arriba a una cruïlla i se segueix baixant per la dreta (km 5,50). Més endavant es deixa una pista a la dreta i se segueix recte, planejant (km 6,20). Apareix una altra bifurcació (km 6,90): cal prosseguir per l'esquerra. Es desemboca a una pista asfaltada en el punt que descriu un pronunciat revolt a l'esquerra (km 7,20) i se segueix tot recte davallant fins a travessar el barranc de Sant Pere. Es torna a pujar de nou i s'agafa un camí ample que baixa recte. S'arriba a l'autopista (km 8,90), es tomba a la dreta i es creuen de nou els tres túnels del principi de la ruta fins a tornar a l'oficina de turisme de l'Ampolla (km 10,8), punt de sortida i final de l'itinerari. Llocs emblemàtics Barranc del Furoner Barranc de Sant Pere Església de Sant Joan Baptista Comarques:Baix Ebre Distància:10.8 km Desnivell Pujada:160.0 m Desnivell Baixada:160.0 m Senyalització:No Durada:45 min Temes:Natura | Cultura     Criteris d´us de aquestes rutes   Veure restaurants aqui Veure hotels aqui   Font: Generalitat de Catalunya. Dirección General de Turismo / Dada d'actualització : 15/02/2007

Etiquetes: costa daurada, mont-ral, llocs d'interès, què veure i què visitar a salou, què veure i què visitar a cambrils, què veure i què visitar a tarrragona, què veure i què visitar a reus, què veure i què visitar a la pineda platja